Oferta Copywriting
Teksty sprzedażowe
Treści, które rozwiązują Twój problem niewystarczającej ilości klientów. Idealne dla każdego, kto chce rozwijać swój biznes bez nachalnego sprzedawania.
Copywriting sprzedażowy
Czego potrzebujesz?
Teksty na strony ofertowe
Treści zwiększające ilość zapytań przez stronę, budujące wizerunek marki i przyspieszające decyzje zakupowe Twoich potencjalnych klientów. To dzięki nim wyróżniasz się jako firma w branży i umacniasz swoją pozycję – finansowo i branżowo.
Opisy produktów
Opisy sprzedażowe i SEO dla dużych, małych i customowych sklepów internetowych, w tym Shopify i Prestahop. Pisane pod odbiorców przy użyciu użycia języka korzyści, namawiające do wykonania konkretnej akcji – zakupu właśnie u Ciebie i właśnie teraz.
Mailingi
Teksty sprzedażowe budujące społeczność wokół marki i wzmacniające sprzedaż Twoich produktów lub usług. Przykuwają uwagę czytelnika nagłówkiem, zaciekawiają, a kończąc się wezwaniem do działania namawiają użytkownika do wykonania konkretnej, wyznaczonej przez Ciebie czynności.
Treści na landing page
Wyjątkowe teksty na stronę internetową – z tylko jednym celem. Muszą szybko przyciągnąć uwagę odbiorcy i zachęcić go do dalszego zapoznania się z ofertą. Służą do zbierania zapisów do newslettera oraz zwiększania liczby zamówień. Mają kluczowe znaczenie w marketingu.
Skończ z nudnymi tekstami i zacznij skutecznie sprzedawać
Wywieraj wpływ na swoich klientów, angażuj ich serca i umysły, korzystając z mocy słów. Zapytaj o tekstyCopywriting – skuteczne teksty sprzedażowe
Co zyskujesz?
Wyższe zarobki
Nic tak nie cieszy w biznesie jak większa ilość zamówień. Dzięki dobrym tekstom staje się to możliwe szybciej niż myślisz. Wystarczy dopasować słowa do potrzeb, pragnień i obaw Twoich odbiorców, aby osiągnąć sukces. Takie teksty napiszę specjalnie dla Ciebie, abyś mógł zobaczyć, jak słupki z Twojej sprzedaży rosną.
Wyrazisty wizerunek
To, co przykuwa uwagę to inność. Wyraziste treści oddziałując na wyobraźnię i emocje są lepiej zapamiętywane przez klientów. A to przekłada się na więcej zapytań i zamówień na Twojej stronie. Pokażę Ci, jak wyłuskać z Twojej firmy, to co wyjątkowe, abyś mógł znacznie odróżnić się od innych.
Jak piszę teksty sprzedażowe?
6 kluczowych elementów
Wezwanie do działania
Call to action to końcowy element każdej oferty. Dzięki niemu odbiorca wie, co ma robić dalej. Wiem, jak stworzyć skuteczny call to action, który zwiększy ilość kliknięć na Twojej stronie – zapisów do newslettera, zapytań oraz zamówień.
Dobre nagłówki
Przyciągające uwagę klienta, informacyjne oraz z luką informacyjną, zachęcające do czytania dalej. To klucz przy tworzeniu skutecznych treści – zwłaszcza w czasach, gdy większość scrolluje tekst, a nie go czyta.
Zrozumiała oferta
Prosta i pisana słowami, których użyłby Twój potencjalny klient. Wszystko dlatego, by odbiorca wiedział, z jakim produktem lub usługą ma do czynienia i by nie musiał się domyślać, albo uciekać do konkurencji.
Język korzyści
Skupiam się na jawnych oraz ukrytych potrzebach odbiorców. Odwołuje się do elementów, które Twój klient zna, aby zwrócić jego uwagę i zaangażować go emocjonalnie w Twój produkt lub usługę, aby szybciej – ale przede wszystkim z własnej woli – zdecydował się na zakup.
Rozwianie wątpliwości
Nie uciekam od problemów i wad produktów. Gdy to możliwe przekształcam je w zalety. Dlaczego? Odniesienie się do obiekcji klienta sprawia, że firma staje się bardziej ludzka, a zaufanie do niej znacznie większe.
Dlaczego Ty?
Tłumaczę Twojemu klientowi, dlaczego powinien kupić właśnie u Ciebie i właśnie teraz. Dając mu najlepsze możliwe rozwiązanie, dopasowane do jego sytuacji sprawiam, że ciężko będzie mu się oprzeć Twojej ofercie.
Copywriting sprzedażowy
Skuteczne dodatki
SEO
Wzmocnię Twoje treści o odpowiednie słowa kluczowe, aby wyświetlały się wyżej i częściej w Google. Łącząc treści o charakterze sprzedażowym z treściami SEO sprawię, że upieczesz dwie pieczenie na jednym ogniu – zdobędziesz odbiorców, a następnie przy pomocy copywritingu zamienisz ich w klientów z prawdziwego zdarzenia.
Storytelling
Dobre historie sprzedają się same. Zaczynając od historii, masz pewność, że odbiorca przeczyta resztę tekstu sprzedażowego. Jeśli masz do opowiedzenia coś ciekawego, powiedz mi o tym, wplotę to do Twoich treści, aby działały jeszcze lepiej niż w ich podstawowej formie.
Dlaczego ja?
Działam na podstawie metod
4 lata doświadczenia
Wiem, co działa, a czego nie warto stosować. Napisałam już tysiące różnych treści.
Działam powoli
Zanim coś napiszę, dokładnie badam Twoją firmę, rynek i odbiorców.
Darmowe poprawki
Serię poprawek do tekstów otrzymujesz w cenie zlecenia.
Gotowy na wyższą sprzedaż?
Opowiedz mi, jakich tekstów potrzebujesz, a ja zrobię z nich dla Ciebie maszynkę do zarabiania pieniędzy.