Oferta Copywriting

Teksty sprzedażowe

Treści, które rozwiązują Twój problem niewystarczającej ilości klientów. Idealne dla każdego, kto chce rozwijać swój biznes bez nachalnego sprzedawania.

Copywriter dla firm z torunia

Copywriting sprzedażowy

Czego potrzebujesz?

Teksty na strony ofertowe

Treści zwiększające ilość zapytań przez stronę, budujące wizerunek marki i przyspieszające decyzje zakupowe Twoich potencjalnych klientów. To dzięki nim wyróżniasz się jako firma w branży i umacniasz swoją pozycję – finansowo i branżowo.

Opisy produktów

Opisy sprzedażowe i SEO dla dużych, małych i customowych sklepów internetowych, w tym Shopify i Prestahop. Pisane pod odbiorców przy użyciu użycia języka korzyści, namawiające do wykonania konkretnej akcji – zakupu właśnie u Ciebie i właśnie teraz.

Mailingi

Teksty sprzedażowe budujące społeczność wokół marki i wzmacniające sprzedaż Twoich produktów lub usług. Przykuwają uwagę czytelnika nagłówkiem, zaciekawiają, a kończąc się wezwaniem do działania namawiają użytkownika do wykonania konkretnej, wyznaczonej przez Ciebie czynności.

Treści na landing page

Wyjątkowe teksty na stronę internetową – z tylko jednym celem. Muszą szybko przyciągnąć uwagę odbiorcy i zachęcić go do dalszego zapoznania się z ofertą. Służą do zbierania zapisów do newslettera oraz zwiększania liczby zamówień. Mają kluczowe znaczenie w marketingu.

Skończ z nudnymi tekstami i zacznij skutecznie sprzedawać

Wywieraj wpływ na swoich klientów, angażuj ich serca i umysły, korzystając z mocy słów.
Zapytaj o teksty

Copywriting – skuteczne teksty sprzedażowe

Co zyskujesz?

Wyższe zarobki

Nic tak nie cieszy w biznesie jak większa ilość zamówień. Dzięki dobrym tekstom staje się to możliwe szybciej niż myślisz. Wystarczy dopasować słowa do potrzeb, pragnień i obaw Twoich odbiorców, aby osiągnąć sukces. Takie teksty napiszę specjalnie dla Ciebie, abyś mógł zobaczyć, jak słupki z Twojej sprzedaży rosną.

Wyrazisty wizerunek

To, co przykuwa uwagę to inność. Wyraziste treści oddziałując na wyobraźnię i emocje są lepiej zapamiętywane przez klientów. A to przekłada się na więcej zapytań i zamówień na Twojej stronie. Pokażę Ci, jak wyłuskać z Twojej firmy, to co wyjątkowe, abyś mógł znacznie odróżnić się od innych.

Jak piszę teksty sprzedażowe?

6 kluczowych elementów

Wezwanie do działania

Call to action to końcowy element każdej oferty. Dzięki niemu odbiorca wie, co ma robić dalej. Wiem, jak stworzyć skuteczny call to action, który zwiększy ilość kliknięć na Twojej stronie – zapisów do newslettera, zapytań oraz zamówień.

Dobre nagłówki

Przyciągające uwagę klienta, informacyjne oraz z luką informacyjną, zachęcające do czytania dalej. To klucz przy tworzeniu skutecznych treści – zwłaszcza w czasach, gdy większość scrolluje tekst, a nie go czyta.

Zrozumiała oferta

Prosta i pisana słowami, których użyłby Twój potencjalny klient. Wszystko dlatego, by odbiorca wiedział, z jakim produktem lub usługą ma do czynienia i by nie musiał się domyślać, albo uciekać do konkurencji.

Język korzyści

Skupiam się na jawnych oraz ukrytych potrzebach odbiorców. Odwołuje się do elementów, które Twój klient zna, aby zwrócić jego uwagę i zaangażować go emocjonalnie w Twój produkt lub usługę, aby szybciej – ale przede wszystkim z własnej woli – zdecydował się na zakup.

Rozwianie wątpliwości

Nie uciekam od problemów i wad produktów. Gdy to możliwe przekształcam je w zalety. Dlaczego? Odniesienie się do obiekcji klienta sprawia, że firma staje się bardziej ludzka, a zaufanie do niej znacznie większe.

Dlaczego Ty?

Tłumaczę Twojemu klientowi, dlaczego powinien kupić właśnie u Ciebie i właśnie teraz. Dając mu najlepsze możliwe rozwiązanie, dopasowane do jego sytuacji sprawiam, że ciężko będzie mu się oprzeć Twojej ofercie.

Copywriting sprzedażowy

Skuteczne dodatki

SEO

Wzmocnię Twoje treści o odpowiednie słowa kluczowe, aby wyświetlały się wyżej i częściej w Google. Łącząc treści o charakterze sprzedażowym z treściami SEO sprawię, że upieczesz dwie pieczenie na jednym ogniu – zdobędziesz odbiorców, a następnie przy pomocy copywritingu zamienisz ich w klientów z prawdziwego zdarzenia.

Storytelling

Dobre historie sprzedają się same. Zaczynając od historii, masz pewność, że odbiorca przeczyta resztę tekstu sprzedażowego. Jeśli masz do opowiedzenia coś ciekawego, powiedz mi o tym, wplotę to do Twoich treści, aby działały jeszcze lepiej niż w ich podstawowej formie.

Dlaczego ja?

Działam na podstawie metod sprawdzonych przez wybitnych copywriterów na świecie i w Polsce.

4 lata doświadczenia

Wiem, co działa, a czego nie warto stosować. Napisałam już tysiące różnych treści.

Działam powoli

Zanim coś napiszę, dokładnie badam Twoją firmę, rynek i odbiorców.

l

Darmowe poprawki

Serię poprawek do tekstów otrzymujesz w cenie zlecenia.

Gotowy na wyższą sprzedaż?

Opowiedz mi, jakich tekstów potrzebujesz, a ja zrobię z nich dla Ciebie maszynkę do zarabiania pieniędzy.