Oferta copywriting
Opisy kategorii
Prosty i sprawdzony sposób na zwiększenie ruchu w Twoim sklepie niskim kosztem.
Piszę opisy kategorii pod SEO dla wszystkich sklepów internetowych, w tym Prestashop oraz Shopify, gwarantując Ci efekty widoczne zaledwie chwilę po zaindeksowaniu treści przez Google.
Pozycjonowanie sklepu
Opisy kategorii SEO
To one sprawiają, że Twój sklep pojawia się w Google na setki fraz kluczowych powiązanych z Twoją firmą.
Tworzę treści, które są idealnie zoptymalizowane pod generyczne słowa kluczowe, a do tego tworzą spójną strukturę z innymi tekstami w Twoim sklepie internetowym.
Gwarantuje to większy ruch, wyższą konwersję i poprawę sprzedaży w krótkim czasie.
Prestashop, Shopify
Opisy kategorii w sklepie internetowym
Wyróżniają Twój sklep, poprawiają UX i ułatwiają klientom poruszanie się po witrynie.
Piszę opisy kategorii dopasowane do głosu Twojej marki i potrzeb odbiorców. Przynosi to wymierne rezultaty w postaci częstszego odwiedzania Twojego sklepu przez klientów, budowania unikalnego wizerunku i zwiększenia zysków.
Co zyskujesz?
Korzyści wynikające z opisów kategorii
Opisy kategorii produktów zwiększają sprzedaż. I robią to na 3 sposoby.
Lepsze pozycjonowanie sklepu
Skuteczne opisy kategorii pisane zgodnie z zasadami SEO gwarantują wyższą pozycję w wyszukiwarce i obecność sklepu na wiele różnych fraz kluczowych w Google – zarówno tych ogólnych, jak i z długiego ogona.
Większy ruch na stronie
Dobry opis kategorii ułatwia klientowi poruszanie się po witrynie. Zachęcając go do zapoznania się z ofertą, sprawia, że odbiorca spędza tu więcej czasu, a więc jest też bardziej coś kupić.
Wyższa konwersja
Czasem klientowi trzeba tylko pomóc znaleźć Twój produkt. Opisy kategorii robią to idealnie. A im szybciej potencjalny klient znajdzie Twój sklep, tym większe szanse na zakup produktu właśnie u Ciebie.
Skuteczne opisy kategorii
Co otrzymasz w pakiecie?
Dobór słów kluczowych
Ogólnych oraz tych z długiego ogona, które sprawią, że Twój sklep będzie widoczny na naprawdę wiele różnych fraz kluczowych.
Unikalność tekstu
Google, a zwłaszcza Twoi odbiorcy doceniają oryginalne treści. Piszę je tak, aby odpowiadały osobowości Twojej marki.
Meta title i meta description
Krótkie teksty pod Google, które jeszcze bardziej pomogą Ci wypozycjonować Twoje strony z poszczególnymi kategoriami produktów.
2 poprawki w cenie
Dla Twojej pewności, że to co otrzymasz będzie dokładnie takie, jakiego oczekujesz i to bez dodatkowych kosztów.
Linkowanie wewnętrzne
Wzmacniające UX strony i zachęcające klientów do głębszego i dłuższego przeglądania oferty sklepu.
Dopasowanie do odbiorców
Dla lepszego działania treści, pisane w oparciu o potrzeby klientów i odpowiadające na ich pytania.