Kreatywny copywriter
Tworzę teksty, które dają ludziom powodu do zakupu.
Wierzę, że każdy biznes ma w sobie coś unikalnego. Moją rolą jest tylko odnalezienie „tego czegoś” i stworzenie kreatywnych treści, które pomogą Ci wybić się ponad innymi. Kreatywny copywriting to przyszłość. Chcesz spróbować?

Kreatywny copywriting dla małych firm
Łączę kreatywność z copywritingiem. Wspieram firmy w ich rozwoju i kroczenia własną drogą w zdobywaniu klientów. Przy pomocy słów.
Tworzę treści, takie jak:
- teksty na strony internetowe (na landing page, do poszczególnych zakładek);
- unikatowe artykuły blogowe na każdy temat, które pokażą, że jesteś specjalistą w branży;
- kreatywne opisy produktów i kategorii dla sklepów internetowych;
- teksty SEO, czyli te pod Googla, np. zapleczowe czy na stronę (bo nawet SEO da się pisać kreatywnie).
Dlaczego warto?
Twoje teksty brzmią wyjątkowo
Wyróżniasz się na rynku
Wzbudzasz sympatię wśród klientów
Kreatywny copywriting – sposób na wyróżnienie Twojej firmy
Myślisz, że Twoi klienci czytają teksty od deski do deski? A Ty je czytasz? Pewnie szukasz tylko istotnych informacji i zamykasz stronę, bo nic nie przykuwa Twojej uwagi. Twoi klienci robią to samo.
Czy jest więc coś, co pomoże im wręcz zatopić się w Twoich treściach? I ostatecznie zachęci ich do kupna Twojego produktu? Myślę, że mam dla Ciebie odpowiedź.
Kreatywny copywriting z nutą sprzedażową. To metoda, która wyróżnia firmy dodając im szczypty oryginalności i charakteru. Bez nudnych treści. Samo kreatywne mięso.
Klienci kupują emocjami. Kupują wyobrażenie o produkcie, wizję świata z nim u boku. Kupują wizję firmy, która wyznaje te wartości, co oni sami. A Twoim zadaniem jest jedynie pokazanie tego w tekstach. To nie magia, to kreatywny copywriting, który tworzę dla firm, aby wynurzyły się z morza innych klasycznych treści.
Kreatywne teksty wybiją Cię w umysłach klientów. Pobudzą ciekawość, rozpalą umysły i zaczną sprzedawać – jak szalone. Dużo lepiej niż standardowe teksty. Jeśli tylko umiejętnie połączy się je z technikami sprzedażowymi. To właśnie robię. Łączę kreatywność z copywritingiem.
Zobacz, jak o kreatywności piszę na swoim blogu o copywritingu. I nie zawahaj się użyć tych samych metod u siebie.

Kreatywny copywriter – jak wygląda współpraca?
Wystarczy że wyślesz do mnie niezobowiązujące zapytanie – przez maila lub formularz kontaktowy dostępny na stronie. Zwykle w ciągu 24 godzin wysyłam Ci odpowiedź z ofertą.
Po przedstawieniu przez Ciebie wstępnych wytycznych, wyceniam zlecenie i przesyłam Brief, który pomoże mi lepiej poznać Twoją firmę i jej potrzeby. Następnie badam rynek, konkurencję i temat – w oparciu o rzetelne źródła. Przygotowane kreatywne teksty wysyłam do Ciebie, a Ty w ciągu kilku dni nanosisz poprawki i odsyłasz je do mnie. Odnoszę się do uwag i jeśli wszystko jest ok, publikujesz treść i zaczynasz kreatywnie oraz skutecznie zdobywać klientów.
Rozliczamy się przy pomocy faktury.