Logotyp Copywriting KrajewskaCopywriter Martyna Krajewska

Blog copywritera

26 lipca 2021
Inbound marketing – czym jest? Czy warto w niego inwestować?

Definicja oraz etapy wdrażania inbound marketingu dla każdej firmy.

Czytaj dalej
19 lipca 2021
Kim jest content writer i co ma wspólnego z SEO?

O obowiązkach i umiejętnościach content writera. 3 podstawowe rzeczy, które musisz o nim wiedzieć.

Czytaj dalej
12 lipca 2021
Jak zostać copywriterem w internecie zaczynając od zera?

Szybki poradnik dla początkujących copywriterów. Jak zacząć, aby w końcu zacząć zarabiać w domu?

Czytaj dalej
5 lipca 2021
Jak pisać opisy kosmetyków, aby pomagały w sprzedaży?

Poznaj elementy działającego opisu kosmetyku. Praktyczne przykłady i porady.

Czytaj dalej
28 czerwca 2021
Pisanie artykułów tematycznych - nadajesz się? Sprawdź, jak zacząć

Krok po kroku pokazuję, jak przygotować się do pisania artykułów na zamówienie. I gdzie zdobywać zlecenia. Sprawdź.

Czytaj dalej
21 czerwca 2021
Historia copywritingu - tego nie przeczytasz nigdzie indziej

Copywriting w starożytnych Pompejach. Połączenie z retoryką i pierwszy pełnometrażowy copywriter. Zapraszam!

Czytaj dalej
14 czerwca 2021
Empatia w pracy copywritera. Czym jest i jak ją wykorzystać w tekstach sprzedażowych?

Poznaj empatię - przyjaciółkę copywriterów. Naucz się z niej korzystać i pisz super skuteczne treści na strony i blogi firmowe.

Czytaj dalej
7 czerwca 2021
Storytelling w sprzedaży – jak opowiadać historie, które łapią klientów za serca

Poznaj sposoby na stworzenie wciągającej opowieści. Zobacz badania oraz przykłady storytellingu w IKEA oraz firmy sprzedającej długopisy.

Czytaj dalej
31 maja 2021
Optymalizacja grafiki na potrzeby www w WordPress

Krótki poradnik o przygotowaniu zdjęć na stronę internetową. Wskazówki i narzędzia, które pomogą Ci wyróżnić i usprawnić Twoją witrynę. Klikaj!

Czytaj dalej
24 maja 2021
Jak sprytnie wykorzystać konkurencję do promocji swojej marki? Przykłady reklamy porównawczej

Reklama porównawcza, knocking copy i współpraca dużych marek. Z teoretycznego i praktycznego punktu widzenia. Sprawdź!

Czytaj dalej
17 maja 2021
Jak nie pisać haseł reklamowych? Poradnik przewrotny

Antyporadnik na temat tworzenia haseł reklamowych. Zobacz, czego nie robić i na co zwracać uwagę, gdy zabierasz się za pisanie sloganu dla swojej marki.

Czytaj dalej
10 maja 2021
Co zyskujesz zatrudniając DOBREGO copywritera?

Zobacz, co zyskujesz współpracując z profesjonalnym copywriterem? Wybrałam 7 najważniejszych korzyści dla Ciebie i Twojej firmy.

Czytaj dalej
3 maja 2021
Co to jest lejek sprzedażowy? Etapy i przykłady zastosowania

Poznaj lejek sprzedażowy - zobacz jak działa, z czego się składa i czy warto go wdrożyć w swojej firmie.

Czytaj dalej
26 kwietnia 2021
Marketing partyzancki - co to jest? Przykłady, które pobudzają wyobraźnię

To narzędzie dla odważnych. Ale skutecznie przyciąga klientów i zwiększa zyski. Nie wiesz, czy jest dla Ciebie? Przeczytaj i sprawdź.

Czytaj dalej
19 kwietnia 2021
Co to jest klątwa wiedzy? Jak ją rozpoznać i skutecznie uniknąć jej w swoich tekstach?

Jak wykryć klątwę wiedzy w tekstach w sieci? Poznaj sposoby jak radzić sobie z tym zjawiskiem.

Czytaj dalej
12 kwietnia 2021
Jak napisać "płodny" tekst na bloga firmowego? Przydatne wskazówki

Czy da się jeszcze wyróżnić w świecie online przepełnionym treścią? Zobacz jak pisać, aby zostać zapamiętanym. Krok po kroku.

Czytaj dalej
5 kwietnia 2021
Znasz ten prosty sposób na klienta? Luka informacyjna dla zielonych

Kilka słów o luce informacyjnej - definicja, zasady użytkowania. Naucz się, jak mądrze z niej korzystać i przyciągaj czytelników na swojego bloga.

Czytaj dalej
29 marca 2021
Content marketing - przykłady ciekawych kampanii online

6 różnych przykładów kampanii content marketingowych online. W tym Wedel, Stabilo czy InFakt. Dowiedz się też, jakie korzyści możesz czerpać z dobrego contentu. Klikaj!

Czytaj dalej
22 marca 2021
Kto jeszcze chce wiedzieć więcej o kreatywności? Kreatywne myślenie od podszewki

Trochę więcej słów o kreatywności - ucieczce od umysłowej stagnacji. Jak ją rozwijać? Co blokuje kreatywność? Test i ćwiczenie pobudzenie obu półkul mózgowych.

Czytaj dalej
15 marca 2021
ZMOT, FMOT i SMOT, czyli marketing w pigułce wg Google

O tajemniczych marketingowych skrótach słów kilka. Dzięki nim pokażesz się klientom w odpowiednim miejscu i czasie. Chcesz dowiedzieć się jak? Zapraszam do lektury.

Czytaj dalej
8 marca 2021
O kobietach i zakupach w marketingu. Copywriting dla kobiet

Jak kupują kobiety? Czy istnieje copywriting dla płci pięknej? Jeśli tak, jak pisać, żeby przekaz był zrozumiały i skuteczny. Dziś o kobietach z marketingowego punktu widzenia.

Czytaj dalej
1 marca 2021
Czym są mikromomenty w marketingu? Jak je wpleść w kampanię marketingową? (Think with Google)

Krótkie chwile, które mogą zdziałać cuda dla Twojej marki. Mikromomenty w marketingu. Zbadał je wujek Google, zbadaj je i Ty.

Czytaj dalej
22 lutego 2021
Legendarny copywriting: David Abbott i jego niesamowite reklamy (w tym Volvo)

Poznaj sekrety pracy legendarnego copywritera - Davida Abbotta. Jakie teksty stworzył? Czego możesz się od niego nauczyć?

Czytaj dalej
15 lutego 2021
O skutecznych nagłówkach słów kilka… cele, formuły, ćwiczenia

Niesamowita moc nagłówków, sposoby ich tworzenia i cele. Co zrobić, aby jeszcze bardziej podrasować swoje umiejętności z pisania tytułów?

Czytaj dalej
8 lutego 2021
Copywriter - Kto to jest? Co to jest copywriting?

Krótko o zawodzie copywritera. Kim jest? Co robi? Dla kogo pracuje?

Czytaj dalej
1 lutego 2021
Jak napisać tekst zapleczowy, żeby zaspokoić potrzeby wyszukiwarek i...ludzi?

Czym jest tekst zapleczowy? Jak go stworzyć? Sprawdź, ile kosztuje treść na zaplecze i czym różni się ona od klasycznego wpisu blogowego.

Czytaj dalej
25 stycznia 2021
Pozycja zerowa w Google – jak działa? I czy warto wyświetlać się jako direct answer?

Pozycja zerowa na konkretnych przykładach. Jak stworzyć tekst pod zero-click i... jakie korzyści z pozycji zerowej mogą czerpać przedsiębiorcy w internecie.

Czytaj dalej
18 stycznia 2021
Jak tworzyć persony? Poradnik i narzędzia

Słowem wstępu o personie, jej tworzeniu i przydatności. Narzędzia oraz sposoby pozyskiwania danych o modelowych klientach.

Czytaj dalej
11 stycznia 2021
Jak napisać dobry tekst na stronę www? Poradnik dla zielonych

Od czego zacząć pisanie tekstu na stronę www? Jakie informacje w nim zawrzeć? Co z formatowaniem? Wskazówki dla początkujących copywriterów i osób, które same chcą tworzyć treści do swojej witryny.

Czytaj dalej
4 stycznia 2021
Copywriter, który sprzedał zwykły kamień. Historia Pet rocks

Gary Dahl - historia copywritera, który pokazał, że wystarczy stworzyć potrzebę i odpowiedzieć na nią, aby sprzedać produkt. Jego produktem był zwykły kamień. Jak to zrobił?

Czytaj dalej
28 grudnia 2020
(Moje) staromodne narzędzia w pracy copywritera

Nietypowa lista narzędzi copywritera, które usprawniają moją pracę. Chcesz wiedzieć, czego używam?

Czytaj dalej
21 grudnia 2020
Biblia copywritingu - recenzja książki

Recenzja "Biblii copywritingu". Sprawdź, czy warto sięgnąć po tę pozycję i przede wszystkim dowiedz się, co w niej znajdziesz.

Czytaj dalej
14 grudnia 2020
Co powinien zawierać brief dla copywritera? Przydatne wskazówki

Podstawowe pytania oraz sposoby wysyłania briefu. Przeczytaj zanim przygotujesz swój własny.

Czytaj dalej
7 grudnia 2020
Psychologia: neurony lustrzane w copywritingu

O copywritingu z punktu widzenia neuronów lustrzanych. Przykłady, badania, formuła pisania i... nieśmiała oksytocyna.

Czytaj dalej
30 listopada 2020
Język korzyści - copywriterska manipulacja w tekstach sprzedażowych

Namaluj obraz w głowie Twojego klienta przy pomocy języka korzyści. Zestaw jego pragnienia i potrzeby z Twoim produktem. Jak? Podpowiadam!

Czytaj dalej
23 listopada 2020
Teksty SEO ze słowami kluczowymi - sztywne wytyczne czy wolna amerykanka?

O słowach kluczowych słów kilka. Gdzie je umieszczać? Jak robić to dobrze? Na co zwracać uwagę? Gotowy?

Czytaj dalej
16 listopada 2020
Narzędzia, które pomogą Ci sprawdzić duplicate content na Twojej witrynie

Wiesz już, jakie skutki może wywołać duplicate content na Twojej witrynie. Poznaj narzędzia, które pomogą Ci sprawdzić unikalność tekstu na stronie.

Czytaj dalej
9 listopada 2020
Strony z darmowymi zdjęciami na bloga firmowego

Cztery duże serwisy z dobrej jakości darmowymi zdjęciami na blog firmowy. Oraz narzędzie, które pozwoli Ci sprawdzić, czy Twoja grafika została już gdzieś wykorzystana.

Czytaj dalej
2 listopada 2020
Jak stworzyć magnetyzujący wstęp do artykułu blogowego?

Ilość blogów z roku na rok wzrasta w niepohamowanym tempie. Jak się wyróżnić? Zadbaj o chwytliwy wstęp do artykułu. Pokażę Ci, jak go napisać i na co zwrócić uwagę. Gotowy?

Czytaj dalej
26 października 2020
Duplicate content, czyli bliźniacze treści w internecie. Na czym polega?

Kilka słów o unikalności treści na podstawie duplicate content. Czy wiedziałeś, że młode wiekiem strony mogą mieć z tym spory problem? Zobacz, dlaczego?

Czytaj dalej
19 października 2020
"Jak pisać, żeby chcieli czytać..." - recenzja książki Artura Jabłońskiego

Recenzja książki Artura Jabłońskiego - "Jak czytać, żeby chcieli czytać (i kupować)?"

Czytaj dalej
12 października 2020
Tematy na bloga firmowego - skąd czerpać inspiracje?

7 pomysłów na stworzenie klikalnego artykułu blogowego. Zainspiruj się i twórz wpisy idealnie dopasowane do Twoich klientów.

Czytaj dalej
5 października 2020
Co model AIDA ma wspólnego z fizyką kwantową?

Kilka słów o modelu AIDA. Przykuwanie uwagi czytelnika, wzbudzanie pożądania i namówienie go do kliknięcia. Sprawdź, jak tego dokonać!

Czytaj dalej
28 września 2020
Webwriting, czyli teksty na strony internetowe

Jak tworzyć treści do internetu? Proste zasady, które pozwolą Ci na zaciekawienie Twoich czytelników.

Czytaj dalej
21 września 2020
Opisy kategorii - jak je pisać. Porady copywritera

Opisy kategorii - pozycjonowanie i angażowanie użytkowników w jednym. Sprawdź, jak je pisać.

Czytaj dalej
14 września 2020
Załóż sobie blog firmowy. Warto!

Blog firmowy - korzyści płynące z jego prowadzenia. Sprawdź!

Czytaj dalej
7 września 2020
Dobór słów kluczowych dla zielonych. Sposoby i narzędzia

Jak dobierać słowa kluczowe? Spis wskazówek i metod do jak najlepszej analizy Twojej firmy. Zwiększamy widoczność w sieci!

Czytaj dalej
31 sierpnia 2020
Copywriterzy i ich rodzaje. Poznaj wszystkie odmiany i zatrudnij specjalistę

Rodzaje copywriterów na rynku. Poznaj poszczególne specjalizacje i sprawdź, jakie cele możesz dzięki nim osiągnąć.

Czytaj dalej
24 sierpnia 2020
Długi ogon w marketingu - na czym polega?

Co zyskujesz korzystając z fraz długiego ogona? Czy one mają sens? Jak ich używać?

Czytaj dalej
17 sierpnia 2020
Typy klientów w Internecie i poza nim

Czas na rodzaje klientów. Wiesz, jak możesz podzielić swoją grupę docelową? Kto od Ciebie kupuje?

Czytaj dalej
10 sierpnia 2020
Grupa docelowa - umiesz ją zdefiniować?

Wskazówki na temat tworzenia grupy docelowej i dlaczego to jest takie ważne.

Czytaj dalej
3 sierpnia 2020
Opisy produktów - "szybki" proces tworzenia

Klienci coraz częściej robią zakupy przez internet. Stąd też furrorę robią dobre opisy produktów. Jak je pisać? I czego nie robić?

Czytaj dalej
27 lipca 2020
Słowa kluczowe i ich rodzaje w tekstach SEO

Jakie znaczenie mają słowa kluczowe? Jakie są rodzaje słów kluczowych i ich cele? Sprawdź!

Czytaj dalej
20 lipca 2020
Pozycjonowanie stron dla zielonych

Na czym polega pozycjonowanie stron? Jakie działania należy przeprowadzić, by zwiększyć widoczność witryny w sieci? Przeczytaj koniecznie krótki poradnik dla zielonych.

Czytaj dalej
13 lipca 2020
Copywriter freelancer- jakie usługi świadczy?

Zawód copywritera kojarzy się przede wszystkim z pisaniem tekstów. Jednak jakie konkretnie rodzaje treści wchodzą w skład pracy copywritera freelancera?

Czytaj dalej
6 lipca 2020
Recepta na pisanie dobrych tekstów - recenzja ponadczasowej książki

"Jak zdobyć przyjaciół..." to ponadczasowa książka. Przeczytało ją ponad 50 mln ludzi. I choć zawiera w sobie wiele oczywistości, to właśnie dzięki nim pomaga nam poruszać się w świecie biznesowym i towarzyskim.

Czytaj dalej
29 czerwca 2020
Copywriter SEO - na czym polega jego praca?

Copywriter SEO ma jedno zadanie - wyróżnić pisany tekst w oczach użytkowników i robotów wyszukiwarek. Jak to robi? Na czym polega praca copywritera SEO?

Czytaj dalej
22 czerwca 2020
6 umiejętności, które powinien posiadać dobry copywriter

Dobry copywriter to osoba, która perfekcyjnie włada językiem polskim. Musi być też empatyczna i kreatywna. Sprawdź, jakie cechy charakteryzują profesjonalnego copywritera.

Czytaj dalej
15 czerwca 2020
Unikatowy copywriter - nisza oraz strategia błękitnego oceanu

Nisza i strategia błękitnego oceanu w copywritingu? Sprawdź czym się różnią. Czy każdy copywriter powinien posiadać swoją niszę?

Czytaj dalej
8 czerwca 2020
Copywriting i content marketing - co to takiego?

Czym się różni copywriting od content writingu? Czego bardziej potrzebuje Twój biznes? Sprawdź i wybierz tekst dla siebie.

Czytaj dalej
31 maja 2020
Copywriter a studia - jaki kierunek powinieneś wybrać?

Dla wielu zawód copywritera kojarzy się z wygodną pracą zdalną przy kubku gorącej, czarnej kawy. Jednak czy dla każdego może to być zajęcie pełnometrażowe?

Czytaj dalej

Kim jestem?

Kreatywna copywriterka. Od dziecka pasjonowały mnie słowa, ich pochodzenie i sposoby użycia. Uwielbiam ironie i metafory. Pasjonuje mnie również kognitywistyka, głównie psychologia i językoznawstwo, dzięki czemu lepiej dopasowuję swoje teksty do potrzeb odbiorców. Prywatnie wielbicielka horrorów, wszystkich czworonożnych zwierząt i malowania akwarelą.

Napisz do mnie!

Chcesz skorzystać z moich copywriterskich usług? Napisz, żebyśmy szybko mogli zacząć rozmawiać o Twoich celach biznesowych. Zwykle odpisuje na maile w ciągu jednego dnia roboczego.

Adres email: kontakt@martynaKrajewska.pl

Copyright 2020 - Martyna Krajewska - Wszelkie prawa zastrzeżone
menu