Jak evergreen content pomoże Ci wygrać z konkurencją? Przykłady wiecznie zielonych treści
Czym są, a czym nie są wiecznie zielone treści? Jaką dają Ci przewagę nad konkurencją? Zapraszam!
Yoast SEO – czy ta wtyczka do WordPressa ma sens? (Poradnik)
Do czego przydaje się wtyczka Yoast SEO? Poradnik dla początkujących o najważniejszych funkcjonalnościach tego pluginu do Wordpressa.
Siła perswazji w copywritingu – co to jest? Perswazyjne techniki pisania
Poznaj 7 zasad perswazyjnego pisania. Zobacz, co to jest perswazja i czym różni się ona od manipulacji.
Unikalna propozycja sprzedaży (USP) – czym jest i jak ją stworzyć?
Czym jest USP produktu? Poznaj zasady tworzenia skutecznej unikalnego propozycji sprzedaży.
Skróty klawiaturowe, które pomogą Ci pisać szybciej i wygodniej (Word i LibreOffice Writer)
Skróty klawiaturowe dla copywriterów i innych pisarzy, które znacznie ułatwiają pracę z tekstem. Poznaj je wszystkie!
5 ważnych rad dotyczących pisania prosto od najlepszych copywriterów
Unikatowe rady od najlepszych copywriterów w przystępnej formie.
Ethos, pathos i logos – jak pisać zgodnie ze starożytną nauką?
Poznaj zasady, którymi kierował się Arystoteles, Kwintylian i Cyceron w trakcie przekonywania innych do swoich racji. Copywriting starożytnych.
Co to jest thin content? Czy coś Ci za to grozi?
Jak rozpoznać thin content na swojej stronie? Jak sobie z tym radzić? I czy są narzędzia, które pozwalają na analizę cienkich treści?
Copywriting sprzedażowy – sprzedawaj więcej przy pomocy słów
Czym jest copywriting sprzedażowy? Jakich technik używać, aby pisać sprytniej?
Formuły copywriterskie – czym są i dlaczego niektóre nie działają?
7 najpopularniejszych formuł copywriterskich. Jak pisać, aby skuteczniej docierać do klientów ze swoim przekazem?
Marketing sensoryczny, czyli zmysły w sprzedaży. Jak je wykorzystać?
Kilka słów o marketingu sensorycznym w sprzedaży. Wykorzystanie zmysłów w sklepach stacjonarnych i copywritingu.
Gdzie szukać informacji o klientach, aby tworzyć skuteczniejsze treści?
Poznaj miejsca, w których klienci opowiadają o swoich potrzebach i wątpliwościach, I twórz dla nich bardziej dopasowane treści.