Efekt zeigarnik – jak dzięki niemu przyciągnąć uwagę klientów?
O efekcie zeigarnik w copywritingu. Definicja, kilka przykładów wykorzystania efektu w tekstach.
Jak pisać opisy produktów szybciej i skuteczniej? Porady copywritera
Poznaj 8 elementów skutecznego opisu produktu i naucz się pisać je jeszcze lepiej.
Jak pisać sprzedażowe opisy ubrań, które wyróżniają się w tłumie? Fashion copywriting od podszewki
12 przykładów skutecznych opisów ubrań i proste zasady, dzięki którym Twój sklep poprawi swoją sprzedaż. Dowiesz się też, jakich błędów w pisaniu unikać. Zapraszam!
Funkcja impresywna języka – czym jest? I jak ją wykorzystać w treściach?
Definicja, przykłady i narzędzia do wykorzystania, aby lepiej wpływać na odbiorców.
Copywriting dietetyczny – jak pisać, aby ludzie Ci zaufali? 5 zasad
Poznaj kluczowe zasady tworzenia treści na stronę dla dietetyka. Od strony sprzedażowej po blogi.
Zbijanie obiekcji klienta – jak radzić sobie z niezdecydowanym klientem?
Naucz się, jak rozwiewać wątpliwości klientów i dlaczego warto to robić.
Model Cecha Zaleta Korzyść – jak go stosować, żeby działał?
Wszystko o modelu „Cecha Zaleta Korzyść”. Zasady i przykłady tekstów opartych na języku korzyści.
Zasada odwróconej piramidy – czym jest? Nietypowe wykorzystanie w tekstach blogowych
Ciekawa metoda na stworzenie artykułu zgodnie z metodą odwróconej piramidy.
Przewaga konkurencyjna – 3 strategie, aby stać się liderem na rynku
Poznaj 3 sposoby budowania przewagi konkurencyjnej na rynku.
Jak pisać chwytliwe teksty marketingowe? Sztuczki dla pisarzy
O typach tekstów marketingowych i metodach ich pisania.
Redagowanie tekstu – dlaczego jest takie ważne? Jak redagować?
Redagowanie tekstu od A do X. Jakie elementy tekstu warto sprawdzić jeszcze raz pod czujnym okiem redaktora?
Efekt pierwszeństwa i świeżości w copywritingu – jak ich używać?
Definicje i zastosowanie efektu pierwszeństwa oraz efektu świeżości w trakcie pisania tekstów. (+badania)