Logotyp Copywriting KrajewskaCopywriter Martyna Krajewska

Narzędzia, które pomogą Ci sprawdzić duplicate content na Twojej witrynie

16 listopada 2020

Wiesz już, czym jest duplicate content i w jaki sposób należy się go wystrzegać. Dzisiaj pokażę Ci narzędzia, dzięki którym w prosty sposób (i wielu przypadkach za darmo) sprawdzisz unikalność treści na Twojej stronie internetowej. Większość z nich to oprogramowania dostępne w języku angielskim, ale są na tyle intuicyjne w obsłudze, że bez problemu poradzisz sobie z ich używaniem.

Sprawdzisz w nich nie tylko oryginalność tekstu, ale także zbadasz szybkość ładowania Twojej witryny, ilość istniejących na niej linków wewnętrznych i zewnętrznych, a nawet dopracujesz swój artykuł za pomocą przydatnego narzędzia do przepisywania tekstu.

Zacznijmy od programu do wykrywania plagiatów.

# 1 Plagiarism checker

Wprawdzie narzędzie nie jest po polsku (posiada za to wersję indonezyjską i arabską), ale bez problemu poradzi sobie z przeanalizowaniem polskich witryn. Jest dostępne w wersji bezpłatnej, a analizy tekstu możemy dokonać na trzy różne sposoby:

  • Wklejając link do artykułu na witrynie;
  • Wybierając plik z komputera (np. w formacie doc. Lub pdf);
  • Wrzucając tekst w pole tekstowe narzędzia.

Po sprawdzeniu plagiatu na dole strony pojawiają nam się informacje o wykrytych podobnych witrynach. Wygenerowany raport możemy ściągnąć w wersji pdf lub w wordzie oraz, korzystając z opcji „make it unique” usunąć bądź napisać na nowo fragmenty, które nie są uznane za unikalne.

# 2 Siteliner

Narzędzie również dostępne w języku angielskim – zarówno w wersji podstawowej (bezpłatnej) oraz premium. Darmowa wersja pozwala na analizę 250 stron w obrębie witryny w ciągu jednego miesiąca, premium na ponad 25 000 stron, tak często jak masz na to ochotę.

Jednak bezpłatna wersja w zupełności wystarcza. Znajdziesz w niej wiele przydatnych informacji, dotyczących treści unikalnych, splagiatowanych i popularnych. Raport pokazuje również szybkość ładowania strony oraz ilość linków wewnętrznych i zewnętrznych. Tak jak przy poprzednim narzędziu do duplicate content możliwy jest eksport wyników do pdf.

# 3 SEO Review Tools

Wersja angielska. Mamy możliwość wrzucania tekstu bezpośrednio w okno narzędzia, aby sprawdzić duplicate content, a także wklejając link do konkretnego artykułu czy strony. Bez rejestracji na witrynie musimy potwierdzić nasze działania capcha. Otrzymujemy raport, w którym pokazuje nam się, czym dana treść znajduje się już na innej stronie.

# 4 Wyszukiwarka Google

Możesz ją wykorzystać w przypadku pojedynczych tekstów. Nie sprawdzi się przy wielu opisach produktów na sklepie. Wystarczy wkleić szukaną treść w okno wyszukiwarki i zamknąć ją w cudzysłowie. Pojawią się wyniki wśród których pogrubione zostaną słowa pokrywające się z wyszukiwaną treścią.

Nieco inaczej google podchodzi do artykułów przetłumaczonych z innych języków. Jeśli trafisz na ciekawą treść dostępną, np. w języku angielskim i wstawisz ją na swojej witrynie w języku polskim, nie będzie to uznane za duplicate content. Takie teksty są przydatne dla użytkowników, gdyż nie każdy jest w stanie znaleźć i zrozumieć informacje dostępne na zagranicznych serwisach. Pamiętaj tylko o rzeczowym przetłumaczeniu artykułu!

Potrzebujesz profesjonalnych tekstów?

Wystarczy tylko chwila na wypełnienie formularza kontaktowego. Sprawdź, jak mogę usprawnić Twój internetowy biznes.
Skontaktuj się ze mną

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Kim jestem?

Kreatywna copywriterka. Od dziecka pasjonowały mnie słowa, ich pochodzenie i sposoby użycia. Uwielbiam ironie i metafory. Pasjonuje mnie również kognitywistyka, głównie psychologia i językoznawstwo, dzięki czemu lepiej dopasowuję swoje teksty do potrzeb odbiorców. Prywatnie wielbicielka horrorów, wszystkich czworonożnych zwierząt i malowania akwarelą.

Napisz do mnie!

Chcesz skorzystać z moich copywriterskich usług? Napisz, żebyśmy szybko mogli zacząć rozmawiać o Twoich celach biznesowych. Zwykle odpisuje na maile w ciągu jednego dnia roboczego.

Adres email: kontakt@martynaKrajewska.pl

Copyright 2020 - Martyna Krajewska - Wszelkie prawa zastrzeżone
menu