Logotyp Copywriting KrajewskaCopywriter online Martyna Krajewska
książka o copywritingu

"Jak pisać, żeby chcieli czytać..." - recenzja książki Artura Jabłońskiego

19 października 2020

Mała, ale pełna obszernej wiedzy książka o copywritingu i tworzeniu skutecznych, czytanych tekstów do internetu. Napisana prostym językiem, z wieloma konkretnymi przykładami i wskazówkami. Idealna nie tylko dla profesjonalnych copywriterów, ale także dla osób, które samodzielnie podejmują się pisania treści na swoje strony internetowe.

Ostatnią recenzję pisałam w szkole na języku polskim. Mam nadzieję, że ta będzie zrozumiała i pomoże Ci dokonać wyboru, czy warto tę pozycję wpuścić w szeregi swojej biblioteczki.

Copywriting i Webwriting

Pierwsza część poradnika skupia się na formatowaniu tekstu, a więc wielkościach i typach czcionek, długościach poszczególnych akapitów oraz nagłówkach. Uwzględniona jest także linia zanurzenia, która jako element projektowania treści, ma zachęcić internautów do przejścia w dół strony. Wiedza przeplatana z żartami w książce sprawia, że tę pozycję bardzo dobrze się czyta.

Autor wskazuje także na istotną rolę sposobu przekazywania informacji. Podkreśla istotę zwięzłości konstruowania komunikatów, prostego języka bez terminów branżowych oraz niesamowite znaczenie kontekstu.

Radzi, aby uwzględniać potrzeby oraz zainteresowania użytkowników i pokazuje tzw. słowa klucze. Znajdziesz w niej także praktyczne językowe wskazówki na temat budowania zdań oraz tworzenia interesujących wstępów.

Narzędzia i konkretne wskazówki

Książka „Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)” to nie tylko ogromna dawka wiedzy, ale także pozycja pełna praktycznych przykładów. Jeśli nie wiesz, w jaki sposób pisać nagłówki, znajdziesz w niej wiele skutecznych metod ich tworzenia. Okaże się, że to niezwykle proste, kiedy wie się, jak do tego zabrać.

Oprócz wskazówek na temat tworzenia treści znajdziesz także przydatne narzędzia do badania zachowań użytkowników na stronie czy do kontrolowania i analizy słów kluczowych. Autor podpowiada także, jak powinno się pisać oferty sprzedażowe, opisując poszczególne kroki, których należy się podjąć.

Czy warto?

Jabłoński pisze w tak przystępny i przejrzysty sposób, że całą książkę można pochłonąć w jeden wieczór. Zdecydowanie jest to też pozycja, do której się wraca – pełna jest przydatnej wiedzy, którą po prostu nie sposób od razu zapamiętać. Nie ma tutaj niepotrzebnych wypełniaczy, same pełnowartościowe copywriterskie składniki. Jeśli chcesz wzbogacić swoją wiedzę z tematyki tworzenia tekstów, zdecydowanie sięgnij po ten poradnik!

Potrzebujesz profesjonalnych tekstów?

Wystarczy tylko chwila na wypełnienie formularza kontaktowego. Sprawdź, jak mogę usprawnić Twój internetowy biznes.
Skontaktuj się ze mną

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Kim jestem?

Kreatywna copywriterka. Od dziecka pasjonowały mnie słowa, ich pochodzenie i sposoby użycia. Uwielbiam ironie i metafory. Pasjonuje mnie również kognitywistyka, głównie psychologia i językoznawstwo, dzięki czemu lepiej dopasowuję swoje teksty do potrzeb odbiorców. Prywatnie wielbicielka horrorów, wszystkich czworonożnych zwierząt i malowania akwarelą.
Copywriter online - Martyna Krajewska

Napisz do mnie!

Chcesz skorzystać z moich copywriterskich usług? Napisz, żebyśmy szybko mogli zacząć rozmawiać o Twoich celach biznesowych. Zwykle odpisuje na maile w ciągu jednego dnia roboczego.

Adres email: kontakt@martynaKrajewska.pl

Telefon: +48 536-424-576

Copyright 2020 - Martyna Krajewska - Wszelkie prawa zastrzeżone
menu<