Definicje i zastosowanie efektu pierwszeństwa oraz efektu świeżości w trakcie pisania tekstów. (+badania)
Definicje i zastosowanie efektu pierwszeństwa oraz efektu świeżości w trakcie pisania tekstów. (+badania)
Poznaj skuteczny sposób na zarządzanie czasem i efektywniej wykonuj swoje obowiązki. To tylko 25 minut.
O nietypowych zasadach copywritingu, które przekonują klientów jak szalone.
O chatbotach i korzyściach płynących z marketingu konwersacyjnego.
Poznaj zasady copywritingu, które pozwolą Ci stworzyć ciekawe i skuteczne teksty dla Twojej małej firmy.
Poznaj 5 kluczowych zasad bycia copywriterem - Eugene Schwartz, genialny copywriter, daje Ci rady. Sprawdź!
Czym są, a czym nie są wiecznie zielone treści? Jaką dają Ci przewagę nad konkurencją? Zapraszam!
Do czego przydaje się wtyczka Yoast SEO? Poradnik dla początkujących o najważniejszych funkcjonalnościach tego pluginu do Wordpressa.
Poznaj 7 zasad perswazyjnego pisania. Zobacz, co to jest perswazja i czym różni się ona od manipulacji.
Czym jest USP produktu? Poznaj zasady tworzenia skutecznej unikalnego propozycji sprzedaży.
Skróty klawiaturowe dla copywriterów i innych pisarzy, które znacznie ułatwiają pracę z tekstem. Poznaj je wszystkie!
Unikatowe rady od najlepszych copywriterów w przystępnej formie.
Poznaj zasady, którymi kierował się Arystoteles, Kwintylian i Cyceron w trakcie przekonywania innych do swoich racji. Copywriting starożytnych.
Jak rozpoznać thin content na swojej stronie? Jak sobie z tym radzić? I czy są narzędzia, które pozwalają na analizę cienkich treści?
Czym jest copywriting sprzedażowy? Jakich technik używać, aby pisać sprytniej?
7 najpopularniejszych formuł copywriterskich. Jak pisać, aby skuteczniej docierać do klientów ze swoim przekazem?
Kilka słów o marketingu sensorycznym w sprzedaży. Wykorzystanie zmysłów w sklepach stacjonarnych i copywritingu.
Poznaj miejsca, w których klienci opowiadają o swoich potrzebach i wątpliwościach, I twórz dla nich bardziej dopasowane treści.
Sprawdź co zyskujesz zatrudniając profesjonalnego copywritera. I co tracisz, kiedy tego nie robisz.
Zobacz, w jaki sposób poprawić swój copywriting prostymi psychologicznymi metodami. To naprawdę działa!
Jak stworzyć zabójczo skuteczny meta description? Poznaj zasady, błędy i przykłady najciekawszych opisów stron!
Krótko o pisaniu naprawdę atrakcyjnych tekstów, czyli nasiona ciekawości w praktyce.
Jak raz na zawsze uporać się z blokadą twórczą? Nietypowe podejście.
Książka o pisaniu tak, aby wycisnąć z czytelnika jak najwięcej... emocji. Zobacz, co jest w środku! Recenzja.
Fajne, praktyczne porady i garść wiedzy dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z SEO copywritingiem.
Definicja oraz etapy wdrażania inbound marketingu dla każdej firmy.
O obowiązkach i umiejętnościach content writera. 3 podstawowe rzeczy, które musisz o nim wiedzieć.
Szybki poradnik dla początkujących copywriterów. Jak zacząć, aby w końcu zacząć zarabiać w domu?
Poznaj elementy działającego opisu kosmetyku. Praktyczne przykłady i porady.
Krok po kroku pokazuję, jak przygotować się do pisania artykułów na zamówienie. I gdzie zdobywać zlecenia. Sprawdź.
Copywriting w starożytnych Pompejach. Połączenie z retoryką i pierwszy pełnometrażowy copywriter. Zapraszam!
Poznaj empatię - przyjaciółkę copywriterów. Naucz się z niej korzystać i pisz super skuteczne treści na strony i blogi firmowe.
Poznaj sposoby na stworzenie wciągającej opowieści. Zobacz badania oraz przykłady storytellingu w IKEA oraz firmy sprzedającej długopisy.
Krótki poradnik o przygotowaniu zdjęć na stronę internetową. Wskazówki i narzędzia, które pomogą Ci wyróżnić i usprawnić Twoją witrynę. Klikaj!
Reklama porównawcza, knocking copy i współpraca dużych marek. Z teoretycznego i praktycznego punktu widzenia. Sprawdź!
Antyporadnik na temat tworzenia haseł reklamowych. Zobacz, czego nie robić i na co zwracać uwagę, gdy zabierasz się za pisanie sloganu dla swojej marki.
Zobacz, co zyskujesz współpracując z profesjonalnym copywriterem? Wybrałam 7 najważniejszych korzyści dla Ciebie i Twojej firmy.
Poznaj lejek sprzedażowy - zobacz jak działa, z czego się składa i czy warto go wdrożyć w swojej firmie.
To narzędzie dla odważnych. Ale skutecznie przyciąga klientów i zwiększa zyski. Nie wiesz, czy jest dla Ciebie? Przeczytaj i sprawdź.
Jak wykryć klątwę wiedzy w tekstach w sieci? Poznaj sposoby jak radzić sobie z tym zjawiskiem.
Czy da się jeszcze wyróżnić w świecie online przepełnionym treścią? Zobacz jak pisać, aby zostać zapamiętanym. Krok po kroku.
Kilka słów o luce informacyjnej - definicja, zasady użytkowania. Naucz się, jak mądrze z niej korzystać i przyciągaj czytelników na swojego bloga.
6 różnych przykładów kampanii content marketingowych online. W tym Wedel, Stabilo czy InFakt. Dowiedz się też, jakie korzyści możesz czerpać z dobrego contentu. Klikaj!
Trochę więcej słów o kreatywności - ucieczce od umysłowej stagnacji. Jak ją rozwijać? Co blokuje kreatywność? Test i ćwiczenie pobudzenie obu półkul mózgowych.
O tajemniczych marketingowych skrótach słów kilka. Dzięki nim pokażesz się klientom w odpowiednim miejscu i czasie. Chcesz dowiedzieć się jak? Zapraszam do lektury.
Jak kupują kobiety? Czy istnieje copywriting dla płci pięknej? Jeśli tak, jak pisać, żeby przekaz był zrozumiały i skuteczny. Dziś o kobietach z marketingowego punktu widzenia.
Krótkie chwile, które mogą zdziałać cuda dla Twojej marki. Mikromomenty w marketingu. Zbadał je wujek Google, zbadaj je i Ty.
Poznaj sekrety pracy legendarnego copywritera - Davida Abbotta. Jakie teksty stworzył? Czego możesz się od niego nauczyć?
Niesamowita moc nagłówków, sposoby ich tworzenia i cele. Co zrobić, aby jeszcze bardziej podrasować swoje umiejętności z pisania tytułów?
Krótko o zawodzie copywritera. Kim jest? Co robi? Dla kogo pracuje?
Czym jest tekst zapleczowy? Jak go stworzyć? Sprawdź, ile kosztuje treść na zaplecze i czym różni się ona od klasycznego wpisu blogowego.
Pozycja zerowa na konkretnych przykładach. Jak stworzyć tekst pod zero-click i... jakie korzyści z pozycji zerowej mogą czerpać przedsiębiorcy w internecie.
Słowem wstępu o personie, jej tworzeniu i przydatności. Narzędzia oraz sposoby pozyskiwania danych o modelowych klientach.
Od czego zacząć pisanie tekstu na stronę www? Jakie informacje w nim zawrzeć? Co z formatowaniem? Wskazówki dla początkujących copywriterów i osób, które same chcą tworzyć treści do swojej witryny.
Gary Dahl - historia copywritera, który pokazał, że wystarczy stworzyć potrzebę i odpowiedzieć na nią, aby sprzedać produkt. Jego produktem był zwykły kamień. Jak to zrobił?
Nietypowa lista narzędzi copywritera, które usprawniają moją pracę. Chcesz wiedzieć, czego używam?
Recenzja "Biblii copywritingu". Sprawdź, czy warto sięgnąć po tę pozycję i przede wszystkim dowiedz się, co w niej znajdziesz.
Podstawowe pytania oraz sposoby wysyłania briefu. Przeczytaj zanim przygotujesz swój własny.
O copywritingu z punktu widzenia neuronów lustrzanych. Przykłady, badania, formuła pisania i... nieśmiała oksytocyna.
Namaluj obraz w głowie Twojego klienta przy pomocy języka korzyści. Zestaw jego pragnienia i potrzeby z Twoim produktem. Jak? Podpowiadam!
O słowach kluczowych słów kilka. Gdzie je umieszczać? Jak robić to dobrze? Na co zwracać uwagę? Gotowy?
Wiesz już, jakie skutki może wywołać duplicate content na Twojej witrynie. Poznaj narzędzia, które pomogą Ci sprawdzić unikalność tekstu na stronie.
Cztery duże serwisy z dobrej jakości darmowymi zdjęciami na blog firmowy. Oraz narzędzie, które pozwoli Ci sprawdzić, czy Twoja grafika została już gdzieś wykorzystana.
Ilość blogów z roku na rok wzrasta w niepohamowanym tempie. Jak się wyróżnić? Zadbaj o chwytliwy wstęp do artykułu. Pokażę Ci, jak go napisać i na co zwrócić uwagę. Gotowy?
Kilka słów o unikalności treści na podstawie duplicate content. Czy wiedziałeś, że młode wiekiem strony mogą mieć z tym spory problem? Zobacz, dlaczego?
Recenzja książki Artura Jabłońskiego - "Jak czytać, żeby chcieli czytać (i kupować)?"
7 pomysłów na stworzenie klikalnego artykułu blogowego. Zainspiruj się i twórz wpisy idealnie dopasowane do Twoich klientów.
Kilka słów o modelu AIDA. Przykuwanie uwagi czytelnika, wzbudzanie pożądania i namówienie go do kliknięcia. Sprawdź, jak tego dokonać!
Jak tworzyć treści do internetu? Proste zasady, które pozwolą Ci na zaciekawienie Twoich czytelników.
Opisy kategorii - pozycjonowanie i angażowanie użytkowników w jednym. Sprawdź, jak je pisać.
Blog firmowy - korzyści płynące z jego prowadzenia. Sprawdź!
Jak dobierać słowa kluczowe? Spis wskazówek i metod do jak najlepszej analizy Twojej firmy. Zwiększamy widoczność w sieci!
Rodzaje copywriterów na rynku. Poznaj poszczególne specjalizacje i sprawdź, jakie cele możesz dzięki nim osiągnąć.
Co zyskujesz korzystając z fraz długiego ogona? Czy one mają sens? Jak ich używać?
Czas na rodzaje klientów. Wiesz, jak możesz podzielić swoją grupę docelową? Kto od Ciebie kupuje?
Wskazówki na temat tworzenia grupy docelowej i dlaczego to jest takie ważne.
Klienci coraz częściej robią zakupy przez internet. Stąd też furrorę robią dobre opisy produktów. Jak je pisać? I czego nie robić?
Jakie znaczenie mają słowa kluczowe? Jakie są rodzaje słów kluczowych i ich cele? Sprawdź!
Na czym polega pozycjonowanie stron? Jakie działania należy przeprowadzić, by zwiększyć widoczność witryny w sieci? Przeczytaj koniecznie krótki poradnik dla zielonych.
Zawód copywritera kojarzy się przede wszystkim z pisaniem tekstów. Jednak jakie konkretnie rodzaje treści wchodzą w skład pracy copywritera freelancera?
"Jak zdobyć przyjaciół..." to ponadczasowa książka. Przeczytało ją ponad 50 mln ludzi. I choć zawiera w sobie wiele oczywistości, to właśnie dzięki nim pomaga nam poruszać się w świecie biznesowym i towarzyskim.
Copywriter SEO ma jedno zadanie - wyróżnić pisany tekst w oczach użytkowników i robotów wyszukiwarek. Jak to robi? Na czym polega praca copywritera SEO?
Dobry copywriter to osoba, która perfekcyjnie włada językiem polskim. Musi być też empatyczna i kreatywna. Sprawdź, jakie cechy charakteryzują profesjonalnego copywritera.
Nisza i strategia błękitnego oceanu w copywritingu? Sprawdź czym się różnią. Czy każdy copywriter powinien posiadać swoją niszę?
Czym się różni copywriting od content writingu? Czego bardziej potrzebuje Twój biznes? Sprawdź i wybierz tekst dla siebie.
Dla wielu zawód copywritera kojarzy się z wygodną pracą zdalną przy kubku gorącej, czarnej kawy. Jednak czy dla każdego może to być zajęcie pełnometrażowe?
Chcesz skorzystać z moich copywriterskich usług? Napisz, żebyśmy szybko mogli zacząć rozmawiać o Twoich celach biznesowych. Zwykle odpisuje na maile w ciągu jednego dnia roboczego.