Zbijanie obiekcji klienta – jak radzić sobie z niezdecydowanym klientem?
Naucz się, jak rozwiewać wątpliwości klientów i dlaczego warto to robić.
Model Cecha Zaleta Korzyść – jak go stosować, żeby działał?
Wszystko o modelu „Cecha Zaleta Korzyść”. Zasady i przykłady tekstów opartych na języku korzyści.
Zasada odwróconej piramidy – czym jest? Nietypowe wykorzystanie w tekstach blogowych
Ciekawa metoda na stworzenie artykułu zgodnie z metodą odwróconej piramidy.
Przewaga konkurencyjna – 3 strategie, aby stać się liderem na rynku
Poznaj 3 sposoby budowania przewagi konkurencyjnej na rynku.
Jak pisać chwytliwe teksty marketingowe? Sztuczki dla pisarzy
O typach tekstów marketingowych i metodach ich pisania.
Redagowanie tekstu – dlaczego jest takie ważne? Jak redagować?
Redagowanie tekstu od A do X. Jakie elementy tekstu warto sprawdzić jeszcze raz pod czujnym okiem redaktora?
Efekt pierwszeństwa i świeżości w copywritingu – jak ich używać?
Definicje i zastosowanie efektu pierwszeństwa oraz efektu świeżości w trakcie pisania tekstów. (+badania)
Jak technika pomodoro pomoże Ci lepiej zarządzać czasem?
Poznaj skuteczny sposób na zarządzanie czasem i efektywniej wykonuj swoje obowiązki. To tylko 25 minut.
4 zasady copywritingu (sprzedażowego), o których prawdopodobnie nie słyszałeś
O nietypowych zasadach copywritingu, które przekonują klientów jak szalone.
Marketing konwersacyjny – czym jest i co Ci daje?
O chatbotach i korzyściach płynących z marketingu konwersacyjnego.
Copywriting dla małych firm – jak to ugryźć?
Poznaj zasady copywritingu, które pozwolą Ci stworzyć ciekawe i skuteczne teksty dla Twojej małej firmy.
Co Eugene Schwartz powiedziałby o Twoim copywritingu?
Poznaj 5 kluczowych zasad bycia copywriterem – Eugene Schwartz, genialny copywriter, daje Ci rady. Sprawdź!