Heurystyka reprezentatywności – prosty sposób na zwiększenie uwagi Twoich klientów
Na czym polega heurystyka reprezentatywności? Jak ją wykorzystać w marketingu? 4 obrazowe przykłady.
Kwestionowanie statusu quo, czyli jak wpływać na decyzje klientów?
6 stopniowy schemat pisania, aby raz na zawsze rozprawić się ze statusem quo Twojego klienta. Kilka przykładów od znanych marek.
Jak efekt zakotwiczenia wpływa na podejmowanie decyzji? Przykłady
Wszystko o heurystyce zakotwiczenia. Na kogo wpływa najbardziej? Kiedy ją stosować? Przykłady
Jak działa odwrócona psychologia? Technika nie dla każdego
Dowiedz się, jak działa psychologia odwrócona i poznaj jej 9 obrazowych przykładów w marketingu i życiu.
Jak pisać, aby wpływać na decyzje zakupowe konsumentów? 4 strategie pisania
Strategie, które pomogą Ci wpłynąć na decyzje podejmowane przez klientów na Twojej stronie lub sklepie internetowym.
Jak znaleźć swoją niszę na rynku w tydzień, odpowiadając na 5 prostych pytań?
Pytania, które pomogą Ci odnaleźć swoją niszę rynkową. Zagrożenia i przykłady nisz.
Efekt zeigarnik – jak dzięki niemu przyciągnąć uwagę klientów?
O efekcie zeigarnik w copywritingu. Definicja, kilka przykładów wykorzystania efektu w tekstach.
Jak pisać opisy produktów szybciej i skuteczniej? Porady copywritera
Poznaj 8 elementów skutecznego opisu produktu i naucz się pisać je jeszcze lepiej.
Jak pisać sprzedażowe opisy ubrań, które wyróżniają się w tłumie? Fashion copywriting od podszewki
12 przykładów skutecznych opisów ubrań i proste zasady, dzięki którym Twój sklep poprawi swoją sprzedaż. Dowiesz się też, jakich błędów w pisaniu unikać. Zapraszam!
Funkcja impresywna języka – czym jest? I jak ją wykorzystać w treściach?
Definicja, przykłady i narzędzia do wykorzystania, aby lepiej wpływać na odbiorców.
Copywriting dietetyczny – jak pisać, aby ludzie Ci zaufali? 5 zasad
Poznaj kluczowe zasady tworzenia treści na stronę dla dietetyka. Od strony sprzedażowej po blogi.
Zbijanie obiekcji klienta – jak radzić sobie z niezdecydowanym klientem?
Naucz się, jak rozwiewać wątpliwości klientów i dlaczego warto to robić.