Jak nauczyć się copywritingu? 6 porad dla cierpliwych
Proste metody na rozpoczęcie swojej przygody z copywritingiem. Dla każdego.
Jak pisać teksty blogowe dla biura rachunkowego, które zarabiają? Poradnik dla księgowych
Poznaj P.O.D.A.T.K.I. autorską metodę pisania skutecznych tekstów blogowych dla biur rachunkowych i zdobywaj klientów już od pierwszego artykułu.
6 błędów początkujących copywriterów, o których (prawie) nikt nie mówi
Te 6 błędów podstępnie niszczy Twoje teksty sprzedażowe. Zobacz, czy też je popełniasz i naucz się szybko je naprawić.
Czy warto pisać teksty blogowe według metody TAYA Marcusa Sheridana?
5 elementów skutecznej strategii content marketingowej TAYA. Jak pisać, aby to podejście było skuteczne?
Ile powinien kosztować pierścionek zaręczynowy? Marketing w pigułce
Krótka historia o tym, jak pewna firma przy pomocy jednej kampanii marketingowej zmieniła podejście całego świata do idei dawania pierścionków zaręczynowych.
Jak w 5 krokach przeprowadzić analizę konkurencji, aby szybko wyróżnić się z tłumu?
Prosty sposób przeprowadzenia analizy konkurencji. Poznaj pytania, które poprowadzą Cię do zdobycia przewagi konkurencyjnej na rynku.
Jak pisać teksty posługując się mapą empatii? Przykłady
Definicja i przykłady mapy empatii w copywritingu. Poznaj 7 kroków pisania na podstawie danych pozyskanych z mapy empatii.
4 sposoby na wykorzystanie heurystyki dostępności w tekstach sprzedażowych
Dowiedz się, czym jest heurystyka dostępności i poznaj praktyczne sposoby jej wykorzystania w swoich kampaniach sprzedażowych.
Te 3 elementy na zawsze zmienią Twoje podejście do pisania – model zachowania Fogga w praktyce
Jak model zachowania Fogga pomaga w lepszym zrozumieniu klientów? 3 wyzwalacze i 6 pytań, abyś tworzył jeszcze lepsze teksty niż zwykle.
Heurystyka reprezentatywności – prosty sposób na zwiększenie uwagi Twoich klientów
Na czym polega heurystyka reprezentatywności? Jak ją wykorzystać w marketingu? 4 obrazowe przykłady.
Kwestionowanie statusu quo, czyli jak wpływać na decyzje klientów?
6 stopniowy schemat pisania, aby raz na zawsze rozprawić się ze statusem quo Twojego klienta. Kilka przykładów od znanych marek.
Jak efekt zakotwiczenia wpływa na podejmowanie decyzji? Przykłady
Wszystko o heurystyce zakotwiczenia. Na kogo wpływa najbardziej? Kiedy ją stosować? Przykłady