• Content marketing
  • Teksty na strony www
  • Teksty SEO
  • Blog copywritera
Darmowa wycena
Zbijanie obiekcji klienta – jak radzić sobie z niezdecydowanym klientem?

Zbijanie obiekcji klienta – jak radzić sobie z niezdecydowanym klientem?

Copywriting, Marketing

Naucz się, jak rozwiewać wątpliwości klientów i dlaczego warto to robić.

Model Cecha Zaleta Korzyść – jak go stosować, żeby działał?

Model Cecha Zaleta Korzyść – jak go stosować, żeby działał?

Content marketing, Copywriting

Wszystko o modelu „Cecha Zaleta Korzyść”. Zasady i przykłady tekstów opartych na języku korzyści.

Zasada odwróconej piramidy – czym jest? Nietypowe wykorzystanie w tekstach blogowych

Zasada odwróconej piramidy – czym jest? Nietypowe wykorzystanie w tekstach blogowych

Content marketing

Ciekawa metoda na stworzenie artykułu zgodnie z metodą odwróconej piramidy.

Przewaga konkurencyjna – 3 strategie, aby stać się liderem na rynku

Przewaga konkurencyjna – 3 strategie, aby stać się liderem na rynku

Bez kategorii, Marketing

Poznaj 3 sposoby budowania przewagi konkurencyjnej na rynku.

Jak pisać chwytliwe teksty marketingowe? Sztuczki dla pisarzy

Jak pisać chwytliwe teksty marketingowe? Sztuczki dla pisarzy

Copywriting

O typach tekstów marketingowych i metodach ich pisania.

Redagowanie tekstu – dlaczego jest takie ważne? Jak redagować?

Redagowanie tekstu – dlaczego jest takie ważne? Jak redagować?

Content marketing

Redagowanie tekstu od A do X. Jakie elementy tekstu warto sprawdzić jeszcze raz pod czujnym okiem redaktora?

Efekt pierwszeństwa i świeżości w copywritingu – jak ich używać?

Efekt pierwszeństwa i świeżości w copywritingu – jak ich używać?

Copywriting, Psychologia

Definicje i zastosowanie efektu pierwszeństwa oraz efektu świeżości w trakcie pisania tekstów. (+badania)

Jak technika pomodoro pomoże Ci lepiej zarządzać czasem?

Jak technika pomodoro pomoże Ci lepiej zarządzać czasem?

Psychologia

Poznaj skuteczny sposób na zarządzanie czasem i efektywniej wykonuj swoje obowiązki. To tylko 25 minut.

4 zasady copywritingu (sprzedażowego), o których prawdopodobnie nie słyszałeś

4 zasady copywritingu (sprzedażowego), o których prawdopodobnie nie słyszałeś

Copywriting

O nietypowych zasadach copywritingu, które przekonują klientów jak szalone.

Marketing konwersacyjny – czym jest i co Ci daje?

Marketing konwersacyjny – czym jest i co Ci daje?

Marketing

O chatbotach i korzyściach płynących z marketingu konwersacyjnego.

Copywriting dla małych firm – jak to ugryźć?

Copywriting dla małych firm – jak to ugryźć?

Copywriting

Poznaj zasady copywritingu, które pozwolą Ci stworzyć ciekawe i skuteczne teksty dla Twojej małej firmy.

Co Eugene Schwartz powiedziałby o Twoim copywritingu?

Co Eugene Schwartz powiedziałby o Twoim copywritingu?

Copywriting

Poznaj 5 kluczowych zasad bycia copywriterem – Eugene Schwartz, genialny copywriter, daje Ci rady. Sprawdź!

« Older Entries
Cześć, jestem Martyna! 👋

Cześć, jestem Martyna! 👋

Kreatywna copywriterka. Od dziecka pasjonowały mnie słowa, ich pochodzenie i sposoby użycia. Uwielbiam ironie i metafory. Pasjonuje mnie również psychologia i językoznawstwo, dzięki czemu lepiej dopasowuję swoje teksty do potrzeb odbiorców. Prywatnie wielbicielka horrorów, psów i malowania akwarelą.

NIP: 9562369672
REGON: 389412020

Telefon

+48 536 424 576

Mail

kontakt@martynakrajewska.pl

Formularz kontaktowy

Skontaktuj się

  • Copywriter kreatywny – wyróżnij swoją firmę tekstami i zarabiaj
  • Copywriter Toruń
  • Copywriter Wrocław
  • Copywriter Szczecin
  • Copywriter Warszawa
  • Copywriter Bydgoszcz
  • Copywriter Poznań
  • Copywriter Kraków
  • Copywriter Gdańsk
  • Copywriter Gdynia
  • Blog copywritera
  • Teksty SEO
  • Teksty na strony www
  • Content marketing
Copyright © 2023 Martyna Krajewska Copywriter